Facebookpagina "De Moettaqqoen"
-
Salaam iedereen
Zijn er hier Nederlandstalige mensen die enkel de Koran volgen? Mag ik jullie vragen om aub aub zich toe te voegen op deze nieuwe Facebook groep? We hebben er echt nood aan om te communiceren en van gedachten te wisselen met nederlandstalige broeders en zusters.Bender? Ikram? Iets voor jullie? Of een Nederlandstalige Pazuzu ?
-
Heb geprobeerd de pagina te vinden. Misschien iets mis met de spelling?
-
Salaam iedereen
Zijn er hier Nederlandstalige mensen die enkel de Koran volgen? Mag ik jullie vragen om aub aub zich toe te voegen op deze nieuwe Facebook groep? We hebben er echt nood aan om te communiceren en van gedachten te wisselen met nederlandstalige broeders en zusters.Bender? Ikram? Iets voor jullie? Of een Nederlandstalige Pazuzu ?
Hi Haniefa,
Alles goed?
Sorry ik heb/gebruik geen facebook of andere social media. -
Vrede Haniefa en anders Nederlandstalige forum members,
Ik woon ook in NL en ik beschouw de Koran als het boek van religieuze leidraad. Ik ben altijd hoopvol om ware broeders en zusters te ontmoeten, met God's wil.
Laatst kwam ik een ander Nederlandstalige Facebook groep tegen dat op het eerste gezicht de nadruk had gelegd op 'De koran alleen'. Helaas was de ironie al gauw te proeven door te lezen dat de 19 miracle geaccepteerd en dus ook besproken werd, maar dat een boodschapper van God, de persoon die uit de gratie van God deze boodschap heeft mogen doen verkondigen, simpelweg werd verworpen.
Ik hoop dat de Facebook pagina die jij vermeldt, niet zo zal zijn. Ik kon de groep alleen niet vinden op Facebook. Het zou handig zijn als jij hier een link zou plaatsen met God's will.
Ik wens jou en jullie allen een vredevolle dag toe.
For the English speaking members
Peace Hanifa and other Dutch forum members,
I also live in the NL and I consider the Qur'an as the book of religious guidance. I am always hopeful in meeting true brothers and sisters in faith God willing.
Recently I came had across another Dutch Facebook group, which at first sight, emphasizes "The Quran alone''. Unfortunately, the taste of irony was soon to be dealt with when one could read that the 19 miracle was accepted and therefore was discussed, but that a messenger of God, the person who actually proclaimed this message out of God's grace, was simply rejected.
I hope that the Facebook page which you have mentioned will not be like that. However I just could not find the group on Facebook. It would be helpful if you could post a link here with God's will.
I wish you all a peaceful day.